Blog is on pause, but please do enjoy my tweets :)

Palvelun laadusta

Meillä suomessa tuntuu vallitsevan joku ihme käsitys meidän palvelumme ja toimintamme laadukkuudesta.
Se on kyllä aika kaukana kun katsoo esimerkiksi ravintolapalveluita. Alla esimerkki eräästäkin baarista Iso-Roobertinkadulla. Toki Asiakkaissakin jotakin vikaa on.

Tänään söin Töölön kisahallin vieressä nachoja. Valehtelematta joka ainut pöytä oli täynnä astioita ellei niissä istunut joku. -Tosin silloinkin ne oli täynnä astioita..
*tahtoo takaisin japaniin (tai jonnekin)*


1 comment:

siina said...

palvelu kärsii palvelijoiden puutteesta! meilläkin on hotellilla varattu 17 minuuttia yhden huoneen siivoamiseen, neljä pitäis ehtiä tunnissa. kuinka puhdasta voi tulla, kun siinä ajassa pitää tehdä kaikki minibaarin täytöstä, petivaatteiden vaihtoon, pölyjen pyyhkimiseen ja kylppärin pesuun? onneks mun ei enää tartte juuri huoneita siivota.